Новини

Підбито підсумки конкурсу гендерних педагогічних розробок

Підбито підсумки конкурсу гендерних педагогічних розробок

29.03.2016
29 березня в межах Обласного педагогічного тижня відбулося нагородження переможниць конкурсу гендерних педагогічних розробок, який був проведений у лютому-березні 2016 року за ініціативи Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА» у співпраці з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» та за підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні. Читати далі
Співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти

Співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти

12.02.2016
Цього тижня директор і експерт ГІАЦ «КРОНА» Олег Марущенко і експертка Олена Малахова за особистим запрошенням директорки Інституту модернізації змісту освіти (ІМЗО) Наталії Борисівни Вяткіної зустрілися зі співробітницями і співробітниками Інституту, провівши з ними інформаційно-методичний семінар про гендерний підхід у освіті. Читати далі
Гендерний освітній експеримент: час збирати врожай!

Гендерний освітній експеримент: час збирати врожай!

30.12.2015
У січні 2015 року Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА» спільно з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» започаткував регіональне експериментальне дослідження під назвою «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів». Команда з чотирьох осіб проводить тренінги, що націлені на підвищення кваліфікації та навчання вчительства, для восьми загальноосвітніх закладів Харківської області. Мета експерименту – створити гендерночутливий простір у школах та дитячих садках. Читати далі
«ГЕНДЕР І ЧОЛОВІКИ» – тема нового числа журналу «Я» від ГІАЦ

«ГЕНДЕР І ЧОЛОВІКИ» – тема нового числа журналу «Я» від ГІАЦ "КРОНА"

29.12.2015
Зустрічайте журнал у новому дизайні! На чому базується гегемонія чоловіків? Чи можуть чоловіки бути феміністами? – думка Майкла Кіммела. Навіщо насправді чоловіки їдять м`ясо? Чи може «справжній» чоловік бути «диванником»? Який він - досвід життя з домашнім тираном? Читати далі
Гендерний аудит або перші кроки до затишної школи для всіх! (відео)

Гендерний аудит або перші кроки до затишної школи для всіх! (відео)

20.12.2015
З метою підготувати експертне коло з гендерного аудиту в навчальних закладах, у рамках проекту "Гендерний освітній експеримент" у школах були створені творчі групи.Тренінги вже стартували у декільох закладах, зокрема у ліцеї та гімназії м. Нова Водолага. Читати далі
Гендерний шкільний експеримент: рік за плечима – час збирати врожай!! (відео)

Гендерний шкільний експеримент: рік за плечима – час збирати врожай!! (відео)

15.11.2015
У рамках "Гендерного освітнього експерименту" відбулися нові тренінги у школах, які були присв'ячені освіті. Електронний щоденник для вчительства, виїзний тренінг для адміністрації та гендерний аудит – ось що чекало експериментальні заклади цієї осені! Читати далі
«ГЕНДЕР І ЛОКАЦІЯ» – нове число журналу «Я»

«ГЕНДЕР І ЛОКАЦІЯ» – нове число журналу «Я»

04.09.2015
Побачило світ чергове число гендерного журналу «Я». Тема нового числа журналу «Я» - «ГЕНДЕР І ЛОКАЦІЯ». Читати далі
Подіумна дискусія «ПОЛІТИКА ПАМ’ЯТІ: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОДІЙ ЧИ ВАЖІЛЬ ПОЛІТИКИ?»

Подіумна дискусія «ПОЛІТИКА ПАМ’ЯТІ: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОДІЙ ЧИ ВАЖІЛЬ ПОЛІТИКИ?»

28.08.2015
Політика пам’яті, особливо у Харкові, є вагомою складовою інформаційної війни на ідеологічному рівні. Часто протилежні сторони використовують об’єкти історичної пам’яті та їх трактування для ескалації напруження серед громадськості регіону. Читати далі
ПОЛІТИКА ПАМ’ЯТІ:  ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОДІЙ ЧИ ВАЖІЛЬ ПОЛІТИКИ?

ПОЛІТИКА ПАМ’ЯТІ: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОДІЙ ЧИ ВАЖІЛЬ ПОЛІТИКИ?

20.08.2015
Щоб пам’ятати – треба знати. Політика пам’яті повинна сприяти порозумінню між групами, які звикли розмовляти мовою ультиматумів і міркувати категоріями чорно-білого сприйняття минулого. Виважена державна політика у сфері історичної пам’яті могла б дати відповідь не на одне спірне питання. Але як зробити її ефективним механізмом поступу, а не жонглерським м’ячем політиків? Читати далі
Подіумна дискусія «ЩО МИ МОЖЕМО ЗРОБИТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗАРАЗ? ОСОБИСТОСТІ ЯК АГЕНТИ ЗМІН У СФЕРІ ОСВІТИ»

Подіумна дискусія «ЩО МИ МОЖЕМО ЗРОБИТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗАРАЗ? ОСОБИСТОСТІ ЯК АГЕНТИ ЗМІН У СФЕРІ ОСВІТИ»

30.07.2015
Учасники й учасниці дискусії, яка пройшла у партнерстві з Першою (не)конференцією для шкільних педагогів EdCamp Ukraine, пропонували різні, часом протилежні, шляхи вирішення освітніх проблем. Але всі наголошували, що просто чекати на зміни не можна, треба над цим активно працювати вже зараз. Читати далі