Наші авторські публікації

Від світових війн до булінгу у школах: дискримінація за етнічною ознакою у шкільних підручниках

Від світових війн до булінгу у школах: дискримінація за етнічною ознакою у шкільних підручниках

12.10.2021
Зображення в підручниках представників та представниць різних етнічних груп також є однією з форм запобігання булінгу – якщо різноманітність у зовнішності унормована та звична, то в шкільному колективі навряд чи комусь прийде в голову називати когось «чорномазими» чи «вузькоокими». Читати далі
Ізраїль: досвід недискримінації в шкільних матеріалах

Ізраїль: досвід недискримінації в шкільних матеріалах

1.10.2021
Цієї публікацією ГІАЦ «КРОНА» розпочинає цикл авторських матеріалів про те, як у світі вирішують проблеми стереотипів та дискримінації в освітньому контенті (зокрема, у шкільних підручниках). Читати далі
1